Hydrosystem Sp. z o.o. od początku swojego istnienia największą rolę przykłada do jakości swoich usług oraz do zadowolenia, i spełnienia wszystkich potrzeb, i oczekiwań klientów.
Naszym celem jest realizacja procesu regeneracji przekładni kierowniczych i pomp hydraulicznych według najwyższych standardów jakości oraz zdobycie zaufania, wiarygodności i miana niezawodnych dostawców wśród naszych klientów. Politykę tą realizujemy poprzez następujące cele jakości:
- oferowanie i dostarczanie tylko takich usług, które będą zasługiwały na uznanie klientów poprzez efektywne spełnianie ich potrzeb i oczekiwań z uwzględnieniem obowiązujących norm i przepisów,
- stosowanie wysokiej jakości materiałów i usług,
- wprowadzanie nowych technologii,
- kompleksową ofertę usług i kulturę obsługi klientów celem utrzymania konkurencyjnej pozycji przedsiębiorstwa jako niezawodnego wykonawcy najwyższych jakościowo usług,
- stosowanie, rozwijanie i ciągłe doskonalenie systemu zarządzania jakością w oparciu o normy ISO serii 9001 i integrowanie systemu wg norm zarządzania środowiskowego oraz zarządzania bezpieczeństwem i higieną pracy,
- nawiązywanie i doskonalenie współpracy z dostawcami materiałów i odbiorcami usług,
- systematyczne motywowanie i rozwijanie kwalifikacji i doświadczenia pracowników,
- komunikowanie i uświadamianie polityki i celów szczegółowych na wszystkich poziomach zarządzania,
- planowanie środków i działań tak, aby zapobiegać jakimkolwiek niedoskonałościom,
- identyfikowanie, planowanie i zarządzanie procesami i ich powiązaniami oraz systematyczną ocenę skuteczności i efektywności procesów włącznie z procesami ciągłego doskonalenia.
Odpowiedzialność za jakość jest rozłożona na każdego pracownika poprzez celowy podział zadań i uprawnień.
Szczegółowe cele dotyczące jakości są rozwijane dla wszystkich szczebli zarządzania i w szczególności obejmują cele dotyczące procesów regeneracji, zakupu i sprzedaży, a w ich ustalanie i wdrożenie włączeni są wszyscy pracownicy przedsiębiorstwa.
Prezes Spółki jest odpowiedzialny za ustanowienie i kontynuowanie polityki jakości oraz przyjmuje zobowiązanie do tworzenia warunków wewnątrz przedsiębiorstwa takich, aby wszyscy pracownicy mogli się w pełni angażować w osiąganie celów. To zobowiązanie obejmuje również zapewnienie środków dla realizacji polityki, w tym ustanowienie, rozwój i ciągłe doskonalenie systemu zarządzania jakością i procesów nim objętych.
Decyzja dotycząca wprowadzenia niniejszej polityki została podjęta przez Prezesa Spółki.
Lubicz, dnia 2.01.2008