Instrukcja wymontowania przekładni kierowniczej z pojazdu
- Podeprzeć oś przednią samochodu i ustawić na stojakach.
- Odłączyć drążek kierowniczy podłużny od ramienia przekładni kierowniczej.
- Wykręcić śrubę spustową oleju obudowy przekładni kierowniczej. Obracać kołem kierowniczym aby tłok zostać przesunięty, do góry do oporu. Następnie najwyżej na 10 sekund uruchomić silnik w celu wyssania oleju z pompy i zbiornika. Po wyłączeniu silnika kilkakrotnie przekręcić kołem kierowniczym do oporu w lewo i w prawo, w celu usunięcia resztek oleju z układu hydraulicznego.
- Odkręcić przyłączki przewodu tłocznego i powrotnego od przekładni kierowniczej.
- Wkręcić zaślepki transportowe celem zabezpieczenia przed przedostawaniem się zanieczyszczeń.
- Odłączyć wałek kierowniczy przegubowy.
- Podeprzeć przekładnię kierowniczą wspornikiem utrzymującym masą 100 kg.
- Odkręcić śruby mocujące przekładnię od wspornika oraz wyjąć przekładnię kierowniczą.