Instrukcja wymontowania przekładni kierowniczej z pojazdu

  1. Podeprzeć oś przednią samochodu i ustawić na stojakach.
  2. Odłączyć drążek kierowniczy podłużny od ramienia przekładni kierowniczej.
  3. Wykręcić śrubę spustową oleju obudowy przekładni kierowniczej. Obracać kołem kierowniczym aby tłok zostać przesunięty, do góry do oporu. Następnie najwyżej na 10 sekund uruchomić silnik w celu wyssania oleju z pompy i zbiornika. Po wyłączeniu silnika kilkakrotnie przekręcić kołem kierowniczym do oporu w lewo i w prawo, w celu usunięcia resztek oleju z układu hydraulicznego.
  4. Odkręcić przyłączki przewodu tłocznego i powrotnego od przekładni kierowniczej.
  5. Wkręcić zaślepki transportowe celem zabezpieczenia przed przedostawaniem się zanieczyszczeń.
  6. Odłączyć wałek kierowniczy przegubowy.
  7. Podeprzeć przekładnię kierowniczą wspornikiem utrzymującym masą 100 kg.
  8. Odkręcić śruby mocujące przekładnię od wspornika oraz wyjąć przekładnię kierowniczą.

Gwarancja jakości

Gwarancja na regenerowane produkty: 12 miesięcy bez limitu kilometrów, z możliwością przedłużenia do 3 lat.

Centrum Hamulcowe ATE

ATE Centrum Hamulcowe
Fundusze europejskie – dla rozwoju innowacyjnej gospodarki

Innowacyjna Gospodarka Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego

Hydrosystem Sp. z o.o.
Głuchowo 25
87-140 Chełmża
Numery telefonów:
+48 56 66 33 540 (do ..542)
+48 56 687 34 15
+48 56 687 34 25
Numery telefonów:
+48 604 246 643
+48 608 500 982
Godziny pracy:
poniedziałek - piątek
7:00 - 17:00