Instrukcja wymontowania przekładni kierowniczej z pojazdu

  1. Podeprzeć oś przednią samochodu i ustawić na stojakach.
  2. Odłączyć drążek kierowniczy podłużny od ramienia przekładni kierowniczej.
  3. Wykręcić śrubę spustową oleju obudowy przekładni kierowniczej. Obracać kołem kierowniczym aby tłok zostać przesunięty, do góry do oporu. Następnie najwyżej na 10 sekund uruchomić silnik w celu wyssania oleju z pompy i zbiornika. Po wyłączeniu silnika kilkakrotnie przekręcić kołem kierowniczym do oporu w lewo i w prawo, w celu usunięcia resztek oleju z układu hydraulicznego.
  4. Odkręcić przyłączki przewodu tłocznego i powrotnego od przekładni kierowniczej.
  5. Wkręcić zaślepki transportowe celem zabezpieczenia przed przedostawaniem się zanieczyszczeń.
  6. Odłączyć wałek kierowniczy przegubowy.
  7. Podeprzeć przekładnię kierowniczą wspornikiem utrzymującym masą 100 kg.
  8. Odkręcić śruby mocujące przekładnię od wspornika oraz wyjąć przekładnię kierowniczą.

Gwarancja jakości

Gwarancja na regenerowane produkty: 12 miesięcy bez limitu kilometrów, z możliwością przedłużenia do 3 lat.

Centrum Hamulcowe ATE

ATE Centrum Hamulcowe

Fundusze europejskie – dla rozwoju innowacyjnej gospodarki

Innowacyjna GospodarkaEuropejski Fundusz Rozwoju Regionalnego

Hydrosystem Sp. z o.o.
Głuchowo 25
87-140 Chełmża
Biura Obsługi Klienta
poniedziałek - piątek
7:00 - 17:00
+48 56 66 33 540
Okręgowa Stacja
Kontroli Pojazdów CTR/020

pn - pt: 8:00 - 20:00, sobota: 8:00 - 15:00
+48 56 66 33 542