Posiadane przez nas stanowisko diagnostyczne jest najnowocześniejszym tego typu urządzeniem w Europie, a nawet w świecie. zostało zaprojektowane i wykonane w oparciu o najnowsze światowe osiągnięcia techniczne, a do jego wykonania wykorzystano podzespoły m.in. takich firm jak: BOSCH-REXROTH, VACON, HYDAC, BECKHOFF czyli liderów rynku hydrauliki, pomiarów, automatyki i robotyki.

Możliwości badawcze tego stanowiska są ogromne, znacznie przekraczające wymogi kontroli producentów przekładni kierowniczych i jednostek certyfikujących.

Konstrukcja i procedura badawcza naszego stanowiska, które zresztą zostało stworzone przez techniczną kadrę inżynierską naszej firmy jest najpilniej strzeżoną przez nas tajemnicą.

Stanowisko nasze umożliwia m.in. sprawdzanie i mierzenie takich wielkości jak:

  • Momentu napędowego pompy zasilającej
  • Mocy silnika napędowego
  • Natężenia przepływu oleju
  • Temperatury oleju
  • Momentu na wale głównym
  • Momentu na wałku kierowniczym
  • Kąta obrotu wału głównego
  • Kąta obrotu wałka kierowniczego
  • Spadku ciśnienia w funkcji czasu
  • Ciśnienia roboczego w funkcji czasu
  • Przecieków wewnętrznych
  • Równowagi hydraulicznej wałka skrętnego
  • Oporu skrętu koła kierownicy (wałka ślimakowego) w funkcji kąta obrotu
  • Zależności między szerokości szczeliny zaworu sterującego, a ciśnieniem oleju
  • Związku między ugięciem lub skręceniem sprężystym elementów centrujących, a momentem na kole kierownicy
  • Związku między ciśnieniem oleju, a momentem na kole kierownicy
  • Zależności siły lub momentu na kole kierowniczym w funkcji kąta obrotu tego koła
  • Momentu jaki należy przyłożyć do koła kierowniczego, aby obrócić je o dowolny kąt
  • Zastępczą sztywność układu zredukowanego na oś kierownicy
  • Wskaźnika stabilizacji
  • Kąta nieczułości układu kierowniczego
  • Pracy jaką musi wykonać kierowca, aby obrócić koło kierownicy o pewien kąt
  • Współczynnika wspomagania
  • Przełożenia kinematycznego przekładni
  • Czasu reakcji przekładni w ekstremalnych warunkach drogowych

Stanowisko jest w pełni automatycznym urządzeniem, które pracuje według określonego programu badawczego.

Wykorzystując program SCADA można śledzić lub ewentualnie sterować przebieg procesu z dowolnego miejsca w firmie, domu lub samochodzie przy wykorzystaniu sieciowego połączenia komputerów, do którego podłączone są również kamery monitorujące. Cały przebieg pracy i systemu monitorująco-wizualizacyjnego jest zapisywany na dysku twardy komputera przemysłowego.

Gwarancja jakości

Gwarancja na regenerowane produkty: 12 miesięcy bez limitu kilometrów, z możliwością przedłużenia do 3 lat.

Centrum Hamulcowe ATE

ATE Centrum Hamulcowe

Fundusze europejskie – dla rozwoju innowacyjnej gospodarki

Innowacyjna GospodarkaEuropejski Fundusz Rozwoju Regionalnego

Hydrosystem Sp. z o.o.
Głuchowo 25
87-140 Chełmża
Biura Obsługi Klienta
poniedziałek - piątek
7:00 - 17:00
+48 56 66 33 540
Okręgowa Stacja
Kontroli Pojazdów CTR/020

pn - pt: 8:00 - 20:00, sobota: 8:00 - 15:00
+48 56 66 33 542