Czy firma posiada certyfikat jakości ISO 9001?
W 2008 r. wdrożyliśmy system zarządzania jakością zgodny z normą ISO 9001:2000 w zakresie „Regeneracja i serwis przekładni kierowniczych i pomp hydraulicznych”. Przykładamy do niego ogromną wagę. Obejmuje on swoim zakresem wszystkie etapy naprawcze począwszy od przyjęcia przekładni kierowniczej lub pompy od klienta poprzez demontaż, weryfikację części, naprawę, montaż, diagnostykę, magazynowanie a na wydaniu klientowi kończąc.
Czy warsztat posiada urządzenia do diagnostyki maglownic?
Tak, urządzenie pozwala na przeprowadzenie pełnej symulacji pracy przekładni kierowniczej w warunkach rzeczywistych, dzięki czemu można wykluczyć jakąkolwiek wadę naprawczą.
Czy przekładnia kierownicza po regeneracji różni się w znaczący sposób od nowej?
Do regeneracji wykorzystujemy wyłącznie nowe części, a efektem naprawy jest to, że końcowy pomiar na komputerowym stanowisku diagnostycznym wykazuje, iż maglownica mieści się w normie określonej przez producenta dla nowej przekładni. Tak więc możemy dać roczną gwarancję, tak samo długą jaką daje producent.
Czy producenci też regenerują przekładnie kierownicze?
Oczywiście, że tak. Stosując podobną do naszej procedurę naprawczą osiągają ten sam efekt.
Gdy mam niesprawną przekładnię co lepiej zrobić: regenerować ją, czy kupić używaną?
Regenerować. Jest to rozwiązanie tańsze i dużo lepsze. Regenerowana przekładnia, przy użyciu nowych części spełnia normy określone przez producenta przekładni, jest sprawdzona na stanowisku diagnostycznym oraz posiada roczną gwarancję bez limitu kilometrów. Na używaną (nie regenerowaną), przekładnię sprzedawca nie da rocznej gwarancji, gdyż po prostu nie ma wiedzy, w jakim jest ona stanie technicznym. Tego nie można sprawdzić na oko . Poza tym często zdarza się, że do przekładni używanej niewłaściwie magazynowanej, do gum osłonowych dostanie się wilgoć. Po jakimś czasie użytkowania może rozwinąć się korozja, która spowoduje uszkodzenie simmeringu na nierównej powierzchni listwy zębatej, a co za tym idzie nastąpi wyciek oleju.
Czy naprawiacie przekładnie każdego typu?
Tak, jeśli tylko da się przekładnię w jakikolwiek sposób zidentyfikować, a więc zastosować części i uszczelnienia przeznaczone do danego typu maglownicy.
Czy są jakieś części, które nie podlegają wymianie podczas regeneracji?
Tak, są to: wałek ślimakowy wraz z układem sterowania, listwa zębata, korpus.
Jak długo trwa naprawa przekładni listwowej?
Naprawa przekładni trwa najczęściej ok. 4-5 godzin. Więc dostarczona osobiście przekładnia jest gotowa tego samego dnia. Przekładnia dostarczona wysyłkowo, wychodzi od nas na następny dzień roboczy od momentu dostarczenia.
Moja przekładnia, przesłana do was nie nadaje się do naprawy co mam robić?
Może się zdarzyć, że przekładnia ma uszkodzone w/w części główne. Wówczas podajemy indywidualną wycenę kosztów naprawy. W przypadku rezygnacji z naprawy, np. ze względu na zbyt wysoką cenę, klient nie płaci żadnych opłat oprócz ewentualnych kosztów przesyłki. Możemy podać również ceną za jaką możemy odkupić przekładnię kierowniczą.