Przyczyna Sposób naprawy
Zbyt niskie ciśnienie w kołach kierowanych. Sprawdzić ciśnienie. Dopompować do zalecanej wartości.
Zniszczone lub niedostatecznie nasmarowane złącze naczepy. Sprawdzić i przesmarować.
Niewłaściwe ciśnienie w układzie hydraulicznym. Sprawdzić ustawienie ciśnienia. W razie konieczności zmienić.
Niedociążenie przedniej osi. Sprawdzić obciążenie przedniej osi i ewentualnie dociążyć.
Niewłaściwa zbieżność kół. Sprawdzić zbieżność. W razie konieczności skorygować.
Niewłaściwy kąt wyprzedzenia. Sprawdzić kąt wyprzedzenia. W razie konieczności skorygować.
Nie zachowana współliniowość drugiej osi kierowanej. Sprawdzić współliniowość drugiej osi. W razie konieczności ustawić.
Luzy w przegubach Cardana lub w połączeniu przesuwnym kolumny kierownicy. Ściąganie przegubu. Sprawdzić przeguby i połączenie przesuwne kolumny. Wymienić zużyte części.
Niewspółosiowość przegubów Cardana w kolumnie kierowniczej. Sprawdzić i ustawić wzajemnie przeguby.
Luz w przegubach kulowych drążka kierowniczego. Sprawdzić przeguby kulowe. Wymienić zużyte przeguby.
Poluzowane zamocowanie przekładni kierowniczej, wspornika lub drążka kierowniczego. Sprawdzić zamocowania. Dokręcić śruby i nakrętki.
Zużyte lub napięte łożysko zwrotnicy. Sprawdzić łożysko. Wymienić zużyte części.
Niewłaściwe zamocowanie drążka kierowniczego; przy ustawieniu kół „na wprost" przekładnia kierownicza nie jest w położeniu środkowym. Sprawdzić ustawienie drążka kierowniczego. W razie konieczności dokonać korekty.
Luzy w zawieszeniu przedniej/tylnej osi. Sprawdzić luzy. Wymienić zużyte części.
Zbyt duża wydajność pompy układu kierowniczego. Zmierzyć wydajność pompy. Sprawdzić płynność działania zaworu regulacji przepływu. W razie konieczności zregenerować lub wymienić pompę.
Zbyt duże opory wewnętrzne przekładni kierowniczej. Naprawić lub wymienić przekładnię
Za mało oleju w układzie (zasysanie powietrza). Uzupełnić olej i odpowietrzyć układ hydrauliczny.
Pomimo dostatecznego napełnienia olejem powietrze dostaje się do układu hydraulicznego. Sprawdzić w którym miejscu następuje zasysanie powietrza i usunąć uszkodzenie. Odpowietrzyć układ hydrauliczny podczas pracy silnika i uzupełnić olej.

Ważne informacje dotyczące COVID-19

Każdy serwisowany przez nas pojazd jest dezynfekowany (ozonowany) przed i po naprawie.

Gwarancja jakości

Gwarancja na regenerowane produkty: 12 miesięcy bez limitu kilometrów, z możliwością przedłużenia do 3 lat.

Centrum Hamulcowe ATE

ATE Centrum Hamulcowe
Fundusze europejskie – dla rozwoju innowacyjnej gospodarki

Innowacyjna Gospodarka Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego

Hydrosystem Sp. z o.o.
Głuchowo 25
87-140 Chełmża
Godziny otwarcia
Biura Obsługi Klienta:

poniedziałek - piątek
7:00 - 17:00
Okręgowa Stacja
Kontroli Pojazdów CTR/020

poniedziałek - piątek: 8:00 - 20:00
sobota: 8:00 - 15:00