Przyczyna Sposób naprawy
Niewłaściwy rozkład ładunku powodujący przechył samochodu. Dokonać korekty rozłożenia ładunku.
Niedostatecznie nasmarowane złącze naczepy. Nasmarować złącze naczepy.
Jazda na drodze o poprzecznym nachyleniu. Jazda po drodze nachylonej w kierunku poprzecznym powoduje ściąganie na jedną stronę.
Różnica ciśnienia w oponach kół osi kierowanych. Sprawdzić ciśnienia. Dopompować do zalecanej wielkości.
Różne typy opon lub różne głębokości bieżnika na kołach osi kierowanej. Należy zawsze zakładać na danej osi opony tego samego typu i o tej samej głębokości bieżnika.
Różne typy obręczy na osi kierowanej. Na danej osi powinny być zawsze takie same obręcze.
Uszkodzona jedna opona. Wymienić oponę od strony na której ściąga.
Niewłaściwa regulacja hamulców lub hamulca na osi kierowanej powodująca „ciągnięcie". Sprawdzić układ hamulcowy. W razie konieczności dokonać naprawy i regulacji.
Niewspółosiowość przegubów Cardana w kolumnie kierownicy. Sprawdzić i ewentualnie ustawić zapewniając wzajemną współosiowość.
Niewłaściwe luzy łożyska koła. Sprawdzić łożysko. W razie konieczności ustalić właściwy luz.
Nieprawidłowy kąt wyprzedzenia. Sprawdzić wielkość wyprzedzenia. W razie konieczności dokonać korekty kąta.
Niewłaściwy kąt pochylenia koła. Sprawdzić kąt pochylenia koła. Sprawdzić obudowę mostu napędowego.
Niewspółliniowość osi kierowanych. Sprawdzić współliniowość osi kierowanych. Dokonać regulacji drążków kierowniczych.
Niewłaściwa współliniowość tylnej (tylnych) osi przyczepy lub naczepy. Sprawdzić współliniowość tylnej (tylnych) osi przyczepy lub naczepy. Dokonać korekty ustawienia.
Luzy w zawieszeniu przedniej/tylnej osi. Sprawdzić luzy. Wymienić zużyte części.
Różnica wygięcia resorów jednej osi. Zmierzyć wygięcie resorów. Wymienić resory.
Niewłaściwa regulacja zawieszenia powietrznego. Powoduje to przechył samochodu. Sprawdzić płynność ustawienia wysokości. W razie konieczności dokonać regulacji ustawienia.
Zbyt duża wydajność pompy wspomagania układu kierowniczego. Sprawdzić wydajność pompy. Sprawdzić płynność działania zaworu regulacji przepływu.
Niewłaściwe ustawienie tzw. środka hydraulicznego zaworu sterującego przekładni kierowniczej. Sprawdzić położenie tzw. środka hydraulicznego przekładni kierowniczej. Położenie centralne nie podlega regulacji. Przekazać do regeneracji lub wymienić przekładnię kierowniczą.

Ważne informacje dotyczące COVID-19

Każdy serwisowany przez nas pojazd jest dezynfekowany (ozonowany) przed i po naprawie.

Gwarancja jakości

Gwarancja na regenerowane produkty: 12 miesięcy bez limitu kilometrów, z możliwością przedłużenia do 3 lat.

Centrum Hamulcowe ATE

ATE Centrum Hamulcowe
Fundusze europejskie – dla rozwoju innowacyjnej gospodarki

Innowacyjna Gospodarka Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego

Hydrosystem Sp. z o.o.
Głuchowo 25
87-140 Chełmża
Godziny otwarcia
Biura Obsługi Klienta:

poniedziałek - piątek
7:00 - 17:00
Okręgowa Stacja
Kontroli Pojazdów CTR/020

poniedziałek - piątek: 8:00 - 20:00
sobota: 8:00 - 15:00