Przyczyna Sposób naprawy
Zniszczone lub niedostatecznie nasmarowane złącze naczepy Sprawdzić. Przesmarować.
Niski poziom oleju w układzie hydraulicznym. Sprawdzić poziom oleju w układzie. Uzupełnić olej i odpowietrzyć. Sprawdzić czy nie ma nieszczelności.
Powietrze w układzie hydraulicznym. Odpowietrzyć układ. Sprawdzić czy nie występuje pienienie oleju.
Zaplątany lub załamany przewód. Sprawdzić przewody.
Otwór zasilający w zbiorniku zostaje chwilowo zablokowany. Sprawdzić czy nie ma zanieczyszczeń w zbiorniku.
Niski wydatek pompy układu kierowniczego z powodu zakleszczenia zaworu regulacji przepływu. Sprawdzić płynność działania zaworu.
Niski wydatek pompy układu kierowniczego w stanie zimnym i przy niskiej prędkości obrotowej silnika z powodu zakleszczania wirnika pompy. Sprawdzić wydatek pompy w stanie zimnym. Zregenerować lub wymienić pompę układu kierowniczego.
Nadmierny przeciek wewnętrzny w przekładni kierowniczej. Zmierzyć przeciek wewnętrzny przekładni.

Gwarancja jakości

Gwarancja na regenerowane produkty: 12 miesięcy bez limitu kilometrów, z możliwością przedłużenia do 3 lat.

Centrum Hamulcowe ATE

ATE Centrum Hamulcowe

Fundusze europejskie – dla rozwoju innowacyjnej gospodarki

Innowacyjna GospodarkaEuropejski Fundusz Rozwoju Regionalnego

Hydrosystem Sp. z o.o.
Głuchowo 25
87-140 Chełmża
Biura Obsługi Klienta
poniedziałek - piątek
7:00 - 17:00
+48 56 66 33 540
Okręgowa Stacja
Kontroli Pojazdów CTR/020

pn - pt: 8:00 - 20:00, sobota: 8:00 - 15:00
+48 56 66 33 542