Przyczyna Sposób naprawy
Za mało oleju w układzie hydraulicznym. Sprawdzić poziom oleju w układzie kierowniczym uzupełnić olej i odpowietrzyć układ hydrauliczny.
Pomimo dostatecznego napełnienia olejem powietrze dostaje się do układu hydraulicznego. Sprawdzić w którym miejscu następuje zasysanie powietrza (strona ssąca), usunąć uszkodzenie, uzupełnić olej.
Zużyty lub nie dokręcony tłumik drgań na osi (osiach) kierowanej. Dokręcić zamocowanie. Wymienić tłumik drgań.
Zbyt mała wydajność pompy układu kierowniczego. Sprawdzić wydajność pompy.
Nie dokręcony drążek kierowniczy, drążek poprzeczny, wspornik mechanizmu kierowniczego lub przekładnia kierownicza. Sprawdzić i dokręcić powyższe elementy.
Za duży luz zazębienia wycinka zębatego wałka ramienia przekładni kierowniczej z zębatką tłoka. Wyregulować luz zazębienia.
Luz łożyska kulkowego śruby i nakrętki przekładni kierowniczej. Wymienić śrubę, względnie nakrętką lub obie części łącznie z kulkami. zwrócić uwagę na dobór kulek z jednej grupy selekcyjnej.

Gwarancja jakości

Gwarancja na regenerowane produkty: 12 miesięcy bez limitu kilometrów, z możliwością przedłużenia do 3 lat.

Centrum Hamulcowe ATE

ATE Centrum Hamulcowe

Fundusze europejskie – dla rozwoju innowacyjnej gospodarki

Innowacyjna GospodarkaEuropejski Fundusz Rozwoju Regionalnego

Hydrosystem Sp. z o.o.
Głuchowo 25
87-140 Chełmża
Biura Obsługi Klienta
poniedziałek - piątek
7:00 - 17:00
+48 56 66 33 540
Okręgowa Stacja
Kontroli Pojazdów CTR/020

pn - pt: 8:00 - 20:00, sobota: 8:00 - 15:00
+48 56 66 33 542