Przyczyna Sposób naprawy
Koła są skręcane na postoju. Wykonać skręt w czasie jazdy.
Niewłaściwe ustawienie ograniczenia maksymalnego kąta skrętu kół. Sprawdzić maksymalny skręt kół i ewentualnie skorygować.
Niewłaściwe ustawienie zaworu ogranicznika maksymalnego kąta skrętu przekładni kierowniczej. Sprawdzić ustawienie zaworu.
Zbyt duże obciążenie osi kierowanej. Sprawdzić wielkość ciśnienia maksymalnego. Wymienić zawór ograniczenia ciśnienia lub pompę układu kierowniczego.
Niewłaściwa regulacja drążka kierowniczego. Sprawdzić ustawienie drążka kierowniczego.
Niewłaściwie zamontowane ramię przekładni kierowniczej na wałku wyjściowym przekładni. Sprawdzić poprawność zamontowania zwracając uwagę na oznaczenia.
Zamontowanie niewłaściwego ramienia przekładni kierowniczej. Sprawdzić numer części.
Wałek segmentowy zamontowano w niewłaściwym położeniu. Ustawić przekładnię kierowniczą w położeniu środkowym i sprawdzić, zwracając uwagę na oznaczenia, poprawność ustawienia wałka segmentowego w stosunku do wałka wejściowego.

Ważne informacje dotyczące COVID-19

Każdy serwisowany przez nas pojazd jest dezynfekowany (ozonowany) przed i po naprawie.

Gwarancja jakości

Gwarancja na regenerowane produkty: 12 miesięcy bez limitu kilometrów, z możliwością przedłużenia do 3 lat.

Centrum Hamulcowe ATE

ATE Centrum Hamulcowe
Fundusze europejskie – dla rozwoju innowacyjnej gospodarki

Innowacyjna Gospodarka Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego

Hydrosystem Sp. z o.o.
Głuchowo 25
87-140 Chełmża
Godziny otwarcia
Biura Obsługi Klienta:

poniedziałek - piątek
7:00 - 17:00
Okręgowa Stacja
Kontroli Pojazdów CTR/020

poniedziałek - piątek: 8:00 - 20:00
sobota: 8:00 - 15:00