Przyczyna Sposób naprawy
Koła są skręcane na postoju. Wykonać skręt w czasie jazdy.
Niewłaściwe ustawienie ograniczenia maksymalnego kąta skrętu kół. Sprawdzić maksymalny skręt kół i ewentualnie skorygować.
Niewłaściwe ustawienie zaworu ogranicznika maksymalnego kąta skrętu przekładni kierowniczej. Sprawdzić ustawienie zaworu.
Zbyt duże obciążenie osi kierowanej. Sprawdzić wielkość ciśnienia maksymalnego. Wymienić zawór ograniczenia ciśnienia lub pompę układu kierowniczego.
Niewłaściwa regulacja drążka kierowniczego. Sprawdzić ustawienie drążka kierowniczego.
Niewłaściwie zamontowane ramię przekładni kierowniczej na wałku wyjściowym przekładni. Sprawdzić poprawność zamontowania zwracając uwagę na oznaczenia.
Zamontowanie niewłaściwego ramienia przekładni kierowniczej. Sprawdzić numer części.
Wałek segmentowy zamontowano w niewłaściwym położeniu. Ustawić przekładnię kierowniczą w położeniu środkowym i sprawdzić, zwracając uwagę na oznaczenia, poprawność ustawienia wałka segmentowego w stosunku do wałka wejściowego.

Gwarancja jakości

Gwarancja na regenerowane produkty: 12 miesięcy bez limitu kilometrów, z możliwością przedłużenia do 3 lat.

Centrum Hamulcowe ATE

ATE Centrum Hamulcowe

Fundusze europejskie – dla rozwoju innowacyjnej gospodarki

Innowacyjna GospodarkaEuropejski Fundusz Rozwoju Regionalnego

Hydrosystem Sp. z o.o.
Głuchowo 25
87-140 Chełmża
Biura Obsługi Klienta
poniedziałek - piątek
7:00 - 17:00
+48 56 66 33 540
Okręgowa Stacja
Kontroli Pojazdów CTR/020

pn - pt: 8:00 - 20:00, sobota: 8:00 - 15:00
+48 56 66 33 542