Przyczyna | Sposób naprawy |
Nie dokręcona pokrywa zbiornika oleju. | Dokręcić pokrywę. |
Przeciek w przewodzie zasilania lub spływu. | Sprawdzić przewody i połączenia. Wymienić przewody. |
Przeciek na połączeniu przewodu zasilania lub spływu. | Ostrożnie dokręcić. W razie konieczności wymienić przewody. |
Nieszczelne pierścienie uszczelniające wał pompy. | Wmontować nowe pierścienie uszczelniające. Pierścienie uszczelniające montować po nasmarowaniu warg smarem. |
Nieszczelność pierścieni uszczelniających wał ramienia przekładni kierowniczej. | Wmontować nowe pierścienie uszczelniające. Niekiedy również wystarczy usunięcie zabrudzenia na wargach uszczelniających. |
Nieszczelny pierścień uszczelniający wałek ślimakowy przekładni kierowniczej. | Wmontować nowy pierścień uszczelniający. sprawdzić powierzchnię czopa na wrzecionie współpracującym z pierścieniem. |
Nieszczelny pierścień uszczelniający o kształcie okrągłym na pokrywie pośredniej. | Wymienić pierścień uszczelniający. |
Nieszczelne pierścienie uszczelniające na pokrywie obudowy górnej. | Wymienić pierścienie. |