Przyczyna Sposób naprawy
Nie dokręcona pokrywa zbiornika oleju. Dokręcić pokrywę.
Przeciek w przewodzie zasilania lub spływu. Sprawdzić przewody i połączenia. Wymienić przewody.
Przeciek na połączeniu przewodu zasilania lub spływu. Ostrożnie dokręcić. W razie konieczności wymienić przewody.
Nieszczelne pierścienie uszczelniające wał pompy. Wmontować nowe pierścienie uszczelniające. Pierścienie uszczelniające montować po nasmarowaniu warg smarem.
Nieszczelność pierścieni uszczelniających wał ramienia przekładni kierowniczej. Wmontować nowe pierścienie uszczelniające. Niekiedy również wystarczy usunięcie zabrudzenia na wargach uszczelniających.
Nieszczelny pierścień uszczelniający wałek ślimakowy przekładni kierowniczej. Wmontować nowy pierścień uszczelniający. sprawdzić powierzchnię czopa na wrzecionie współpracującym z pierścieniem.
Nieszczelny pierścień uszczelniający o kształcie okrągłym na pokrywie pośredniej. Wymienić pierścień uszczelniający.
Nieszczelne pierścienie uszczelniające na pokrywie obudowy górnej. Wymienić pierścienie.

Gwarancja jakości

Gwarancja na regenerowane produkty: 12 miesięcy bez limitu kilometrów, z możliwością przedłużenia do 3 lat.

Centrum Hamulcowe ATE

ATE Centrum Hamulcowe

Fundusze europejskie – dla rozwoju innowacyjnej gospodarki

Innowacyjna GospodarkaEuropejski Fundusz Rozwoju Regionalnego

Hydrosystem Sp. z o.o.
Głuchowo 25
87-140 Chełmża
Biura Obsługi Klienta
poniedziałek - piątek
7:00 - 17:00
+48 56 66 33 540
Okręgowa Stacja
Kontroli Pojazdów CTR/020

pn - pt: 8:00 - 20:00, sobota: 8:00 - 15:00
+48 56 66 33 542