Przyczyna Sposób naprawy
Nie nasmarowane zwrotnice. Nasmarować.
Zbyt niskie ciśnienie w kołach kierowanych. Sprawdzić ciśnienie. Dopompować do zalecanej wartości.
Zniszczone lub niedostatecznie nasmarowane złącze naczepy. Sprawdzić i przesmarować.
Niewspółosiowość przegubów Cardana w kolumnie kierowniczej. Sprawdzić i ustawić wzajemnie przeguby.
Niedociążenie przedniej osi. Sprawdzić obciążenie przedniej osi i ewentualnie dociążyć.
Niewłaściwy kąt wyprzedzenia. Sprawdzić kąt wyprzedzenia. W razie konieczności skorygować.
Ściąganie przegubu lub łożyska w kolumnie kierownicy. Sprawdzić przegub i łożysko kolumny kierownicy. Wymienić zużyte części.
Tarcie mechaniczne między współpracującymi częściami (ramię przekładni kierowniczej, drążek kierowniczy, ramię zwrotnicy lub drążek kierowniczy poprzeczny, dźwignia pośrednia). Sprawdzić części układu kierowania.
Poluzowane zamocowanie przekładni kierowniczej lub wspornika. Sprawdzić zamocowania. Dokręcić śruby.
Napięte łożysko zwrotnicy. Sprawdzić łożysko zwrotnicy.
Zbyt duża wydajność pompy układu kierowniczego. Zmierzyć wydajność pompy. Sprawdzić płynność działania zaworu regulacji przepływu. W razie konieczności wymienić pompę.
Zbyt mały luz zazębienia przekładni kierowniczej. Wyregulować luz zazębienia.
Zbyt duże opory wewnętrzne przekładni kierowniczej. Naprawić przekładnię kierowniczą.
Uszkodzenia wewnętrzne przekładni kierowniczej. Zregenerować lub wymienić przekładnię kierowniczą.

Gwarancja jakości

Gwarancja na regenerowane produkty: 12 miesięcy bez limitu kilometrów, z możliwością przedłużenia do 3 lat.

Centrum Hamulcowe ATE

ATE Centrum Hamulcowe

Fundusze europejskie – dla rozwoju innowacyjnej gospodarki

Innowacyjna GospodarkaEuropejski Fundusz Rozwoju Regionalnego

Hydrosystem Sp. z o.o.
Głuchowo 25
87-140 Chełmża
Biura Obsługi Klienta
poniedziałek - piątek
7:00 - 17:00
+48 56 66 33 540
Okręgowa Stacja
Kontroli Pojazdów CTR/020

pn - pt: 8:00 - 20:00, sobota: 8:00 - 15:00
+48 56 66 33 542